Monday, July 27, 2009

harry potter oh harry potter..





aku tgk cite ni ngn spupu aku.muvie pukul 9 malam stat..huh.sejuk!! mule2 aku ngantok je,mate pn da nk terlelap.bru je nk sedap tdo,spupu aku da potpet plak..dye xbg aku tdo time tgk wayang..hehehe..pastu aku layan je la.best gak..gle sejuk mlm 2.da la aku pkai t-shirt je.adoi..tangan,kaki,hidung aku pn bley menggigil skali.ehe...biase la,xde 'pemanas'nye..aku ni klu kne 'airkon' je,automatik tangan kaki sejuk..kulit cap ape pn tatau la aku ni,xthn sejuk!! adeh.

kesimpulan yg aku bley wat b'dasarkan cte ni,best sbenarnye..tp ending nye xsyok la..adoi..abes cm 2 je..sume org dlm panggung mngeluh je..dari 5 bintang,aku bley bagi 4 bintang la..

hopefully,4 the upcoming harry potter lg best dr half blood prince ya!! aku support je cte ni sbb bintang pujaankuh...ngee**



ha ni la dye bintang pujaan gadis2 semalaya.daniel radcliffe.aduh.bole jatoh hati gue..


No comments:

Post a Comment