Monday, July 27, 2009

olaaaa....

lme da xpost entry...

hurm....

malasnye aku rse...

time busan2 baru la aku bukak blog neh..

ish2..

........................................................................



btw,aku skang kt kedah....

2 all members yang kt kedah skang,ade mase contact aku..

nk jmpe ke..apa ke..time free ni la bole jmpe korang..

ha..lg 1..abg aku yg n0 4 nk kawin bulan 9 ni..huh.pasti letey keluarga sekalian.

lg best,selang bape bulan abg aku n0 3 plak kawin..

adoi..npe la dorang xnk wat kenduri same hari je..

kn snang skali harung je..huh.nk wat hantaran lg,prepare baju,bunga telor,sume la!!

lepas abg aku b2 2 da kawin..lega sket sebab xde dah knduri kawin abg aku,sume da kawin.masing2 dh ade life sendiri.cume tggl aku sorang je yg blom kawin mse 2.xkesa dey..still young!!haha..yang pasti,hidop harus diteruskan..klu calon dah ade,tggu hari je!!ahahaha...5 taon g =p klu ade jodoh,xkemane gak kn...oh ya..da kbetulan aku cte,aku nk jmput korang sume dtg majlis kenduri nnt.jemput dtg!!jgn lpe bwk adiah skali ye.ehehe..



adios!!

No comments:

Post a Comment